Меню Закрити

Маркетинг та комунікації в період змін та кризи. Вебінар

Без категорії
Перелік бажань Поділитись
Поділитися курсом
Посилання сторінки
Поділіться в соціальних мережах

Про курс

Мета цього курсу – надати учасникам конкретні навички з маркетингу та комунікації, які включають розуміння та застосування моделі AIDA, використання ціннісного підходу в комунікаціях, розробку ефективної комунікаційної стратегії. Ці навички особливо актуальні в сучасному бізнес-середовищі.

Теми відеокурсу:

  • Комунікації в період змін та кризи
  • Формула ефективної комунікації
  • Складові влучної маркетингової комунікації
  • Інструменти маркетингу
  • Концепції 4P vs 4C
  • Ціннісний підхід в комунікаціях
  • Модель AIDA в комунікаціях
  • Маркетингові тренди та реалії
  • Ненасильницька комунікація

Про авторку курсу

Євгенія Ставицька – керівниця Агенції Маркетингових комунікацій PR&M, менторка громад та МСБ, викладач та співрозробниця курсу “Я підприємець” для підлітків, тренерка із фандрейзингу, ефективних комунікацій, соціального маркетингу.

Контакти:
+38 095 579 60 25
evgeniyast88@gmail.com
Facebook

Зміст курсу

Маркетинг та комунікації в період змін та кризи

  • Частина 1
    01:20:41
  • Частина 2
    02:13:49

Рейтинги та відгуки студентів

Ще немає огляду
Ще немає огляду