Маркетинг та комунікації в період змін та кризи. Вебінар

Про курс
Мета цього курсу – надати учасникам конкретні навички з маркетингу та комунікації, які включають розуміння та застосування моделі AIDA, використання ціннісного підходу в комунікаціях, розробку ефективної комунікаційної стратегії. Ці навички особливо актуальні в сучасному бізнес-середовищі.
Теми відеокурсу:
- Комунікації в період змін та кризи
- Формула ефективної комунікації
- Складові влучної маркетингової комунікації
- Інструменти маркетингу
- Концепції 4P vs 4C
- Ціннісний підхід в комунікаціях
- Модель AIDA в комунікаціях
- Маркетингові тренди та реалії
- Ненасильницька комунікація
Про авторку курсу

Євгенія Ставицька – керівниця Агенції Маркетингових комунікацій PR&M, менторка громад та МСБ, викладач та співрозробниця курсу “Я підприємець” для підлітків, тренерка із фандрейзингу, ефективних комунікацій, соціального маркетингу.
Контакти:
+38 095 579 60 25
evgeniyast88@gmail.com
Facebook
Зміст курсу
Маркетинг та комунікації в період змін та кризи
-
Частина 1
01:20:41 -
Частина 2
02:13:49
Рейтинги та відгуки студентів
Ще немає огляду